Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~jumble | użytkownik

imię i nazwisko adres zarejestrowany17.04.2006 @16:41:07 ostatnio na stronie16.09.2008 @11:51:31

polecam : http://www.skurwiec.digart.pl

wyniosłam się na deviant... - nie jest jak jedno wielkie kolo wzajemnej adoracji

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty2 komentarze225 posty na forum0

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~frankaaa    06.09.2008 @21:30:32
rysunek stary jak świat tak więc to wszystko co jest źle (praktycznie wszystko jest:P) już dostrzegam ale dzięki
~juras10    28.08.2007 @15:08:54
to daj linka do deviana artu twojego plz.
~juras10    23.05.2007 @13:25:32
czesc co tak milczysz?hęę?
~ShadUr    02.05.2007 @13:33:20
stresik jest po nocach nie spie :D
~kSiwek    01.05.2007 @21:05:05
tych pozytywnych zeby nie bylo
~kSiwek    01.05.2007 @21:04:41
Ach te kobiety nigdy nie rozumieja aluzji ;P
~kSiwek    01.05.2007 @21:01:51
Fajna Profilowe fajna gżywka
^sqall    01.05.2007 @20:59:35
hm, generalnie to moze nie celuj w siebie, bo wtedy trudniej o ostroscotworz sie na swiat! albo nastaw ostrosc na makro (jak masz kompakta, ja w swoim wszystkie foty na makro robie i zawsze sa ostre)
~CrazyMaryska    30.04.2007 @21:33:13
no niestety zdaża sie... o nie ma zdjęcia?
~juras10    30.04.2007 @13:46:54
dla chcącego nic trudnego heheh ale co ja tam wiem
~juras10    30.04.2007 @10:47:33
no wiem wiem ,że daleko ale......
~juras10    30.04.2007 @09:16:48
no to mieszkasz podobnie jak ja heheheh
~Nekosh    27.04.2007 @11:06:36
oczywiście ze pozwolę
_______
_
~ShadUr    27.04.2007 @11:05:41
Szkoda ze nie zostawilas nic po sobie...
Pozdrawiam
-skurwiec    25.04.2007 @21:28:38
Mega wyszlas na tym zdjeciu profilowym!
~darro    25.04.2007 @19:56:18
heh niop[ ktos musi
_______
:: :: ::
ZAPRASZAM DO MNIE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
~salimeligelimelion    12.03.2007 @22:44:26
ja niestety nie miałem bateryjki...
Pozdrawiam.
-skurwiec    12.03.2007 @15:41:41
-skurwiec    09.03.2007 @16:30:00
Hej! Zaraz mam prezentacje z MedBio. Siedze na uczelnianym kompie w bibliotece i gg nie dziala...
-skurwiec    09.03.2007 @04:14:15
~Michal33    28.02.2007 @13:53:02
dzieki za kom
~c2h5oh    26.02.2007 @18:31:36
nie. to pudełeczko
dziekuje za komentarz
_______
في هذا الموقع تمتص
~ania6    25.02.2007 @21:53:35
dziękuję pięknie i pozdrawiam
_______
WARNING!!!!
^zajoncpoziomka    25.02.2007 @21:16:49
suchy pędzel
^zajoncpoziomka    25.02.2007 @21:13:46
Akwarela i czarny ołówek proszę Pani.
1 2 3 4 Następna strona
rozwój użytkownika (satysfakcja)



obserwowana przez
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt